fredag den 28. oktober 2011

ridetøj på mode?


Horze Classic jodphur læderstøvler
Essential stævnejakke, damemodel Elastisk stævneskjorte, damemodel
Jobphurs; emiteret læder - 90kr, Jodphurs; læder, 399kr
Stævnejakke; horze.dk - 449kr, stævneskjorte; horze.dk - 199kr

Lige pt. er blogverdenen gået i selvsving over jodphurs i læder fra Horze. Efter at Sofie fra looklab.dk købte et par har mange fulgt efter.
Pudsigt ikke? At fodtøj der egentligt bruges til ridning, er blevet på mode som almindeligt hverdag brug.
Jeg selv har fundet et billigere alternativ til Sofies der er fra Horze, mine er fra bjeff.dk - ikke rigtigt læder men gør mig intet. Siden har pt. tilbud på en masse ting der er virkelig billige. Støvlerne skal dog ikke bruges til hverdag men ridning, men måske de alligevel får sneget sig ind til hverdag?

Måske andre rideting bliver på mode med tiden? Stævnejakken der jo egentligt er en blazer? Dum ser den jo ikke ud. Min får jeg aldrig brugt men måske den kunne gøre nytte til hverdag.
Skjorten har man inde under jakken, ganske almindelig skjorte - men pæn er den ihvertfald.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar