søndag den 2. oktober 2011

endelig de perfekte vinterstøvler!



Så har jeg fået købt vinterstøvler! De blev købt i Bilka til 399kr. Som min blogs navn indikere så elsker jeg billige ting. Især sko er jeg ikke glad for at give mange penge for, derfor er 399kr meget i min verden. Dyyre støvler!
Jeg fandt endelig nogle pæne støvler som ikke lignede et par støvler en 6årig kunne have på i børnehave. Det er ofte svært at finde hvis man vil have forede støvler som også er pæne.
Enten så ligner de noget man kan finde i en børnehave ellers er der absolut ingen varme i.
Det er oven i købet behagelige at gå i ( siges af en der ikke går i hæle til dagligt ), dog kan jeg ikke anbefale at løbe i fuld fart i dem for at nå et tog. Det giver ømme fusser, av av!
Ellers et fantastisk køb som jeg håber at jeg får brugt meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar