søndag den 2. oktober 2011

gina tricot must haves




Rød kjole: 299kr, grå cardigan; 199kr, brun skjorte; 199kr, tshirt; 79kr, sort hue; 59kr,
Efter at have fundet en Gina Tricot kjole i genbrugen tili 45kr, blev jeg lidt nysgerrig for at se hvad mærket ellers kostede og hvordan det så ud!

Og jeg må indrømme jeg blev overrasket. Det er billigere end jeg troede og pænere end jeg havde forventet. Så har klart set mig varm på en masse af tingene!
Min nærighed siger at nogle af dem koster for meget, men må se - især den strikkede cardigan trækker. Eller den røde kjole - er helt forelsket i farven!

Huen er super fed, men jeg er lidt sart når det kommer til hvad de er lavet af. Hader at have uld på, det kløer så voldsomt! Denne er af akryl, mon den duer? Prisen passer nemlig lige mig!

En masse af tøjet er noget jeg syntes det super fedt ud og som jeg godt kunne tænke mig at eje, men som jeg bare aldrig får købt fordi jeg når at tænke " ej, jeg har heller ikke noget der passer til ", " ej... det er måske ikke mig? ", " ej... Er det ikke for dyrt? ", " ej... har jeg ikke nok tøj? ".
Typisk nærige mig at tænke! Måske i kender det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar