søndag den 2. oktober 2011

let's blog!

Jeg har læst blogs i et stykke tid nu og syntes mange er vildt spændende!
Man bliver helt slugt op og kan ikke slippe det igen før man har læst alle sider er er på en blog. Derfor blev jeg inspireret og fik lyst til selv at lave en blog. Men hvad skal man mon skrive om? tjae, tjoh, øøøøh, bløøøh..
Alt muligt var min konklusion! Lige fra politik over tøj til mine fritidsinteresser.
Jeg er intet mode menneske men har jo en mening om tøj. Tænkte også at give det et twist med min nærighed der er større end de flestes, især ang. beklædning og andet til mig selv.
Politik – tjae.. Alle har vel en mening om det? Og fritidsintersser er altid at hyggeligt at læse om syntes jeg!
Har i nogle forslag? Og er der ting i syntes ikke er passende at skrive om? Skal man holde en “linje” dvs. holde sig til mode eller holde sig til personlige liv?
Regner dog under alle omstændigheder med at smide et indlæg ind senere om mit seneste køb!

1 kommentar:

  1. Det lyder supernice! :D Lyder som en blog jeg vil følge ;)
    Jeg synes alle dine nævnte emner er fede. :) Så længe man har personligheden med sig, synes jeg man kan blogge om alt. :)

    Det er selvfølgelig meget fedt med de bloggere der holder sig til én "linje", med f.eks. kun indlæg om mode eller lignende. Men en afvekslende blog er nu også fed :D (Min egen er selv én stor pærevælling, lige fra mine inderste følelser, til underlige billeder.. :P ) - Og takker mange gange for din kommentar i min blog. Det er altid så hyggeligt ;)

    SvarSlet